Var är du vår?

Är du här? Leker du kurragömma? Dags att visa upp sig ordentligt nu tycker jag
 
Helgen har inneburit jobb för Tinas del. Hon har börjat på Alex' första jobb, Snoddas. Inte drömjobbet men tills vidare, och för fickpengar, för bra lön är det ju inte
Bror fyllde på lördag så ringde, men han var på kör-resa så det fick bli ett sms.
 
Lördag morron sprang slangen läck igen, jag vaknade av det kvart i sex. Moppen stod kvar där, sen sist, så jag tog den och tryckte mot slangen och motade vattnet på så vis. Och där stod jag i en kvart. Sen slocknade reningsverket, så jag kunde lägga mig igen. Och upp igen två timmar senare för samma sak. Men då hade jag tagit fram telefon och ringde sjukhuset. Förvarnade dem att jag kanske skulle behöva komma till dem för dialys och även om nån tekniker jobbar på helgen. Det gör de ju inte men de kontaktade Janne som ringde upp efter en liten stund. Han var på resande fot men han kontaktade Mattias, stackarn, som kom under förmiddagen. Jag hade då fått dra ut kontakten till reningsverket så den inte satte igång mer. Mattias bytte ut slangen helt. N u ska vi hoppas att vi håller denna hel. Vi vet ju inte  vad det var, men mycket möjligt att katter kommit åt den med klorna. Den är gjord av silikon så inte så tjock, blir det ett litet hål så spricker det sen när vattnet trycker på
 
Söndag kom med fint väder men jag satt i dialys och Tina var och jobbade, så det blev inget uteliv.
Sen kom Alex och spenderade kvällen.
 
Nu har vi nog fått tag i chaffis så vi kan se på koutsläpp på lördag! Skoj!
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: