lördag och städdag

Men igår var det lite roligheter istället
 
På morgonen, eller förmiddagen var det som vanligt färd till Garnisonen och dialys. Det gick väl bra. Nålarna funkade och så, det var bara mitt tryck igen , som sjönk drastiskt igen. Så vi kunde inte dra nån vätska, min "torrvikt" var densamma när jag gick hem som när jag gick dit, typ. Till veckan ska vi testa varje dag, se hur det känns
Marie smög på mig en ny sak idag -koppla av slangarna från mig. Fy,det är en sån där sak som känns jättepirrig, tänk om man tar fel slang. Då går blodet upp i koksaltspåsen istället för tillbaka in i mig!
 
Väl hemma så hann jag bara slappa i nån timme, sen var det dags att snygga till sig. Tina hjälpte till med håret och mamma blev riktigt presentabel
 
 
 
Gick bort till centrum dr jag mötte Rickard som körde. Vi hämtade en till jobbarkompis i Ryd ochh två till på jobbet
Vi var först på Matverksta'n, men det gjorde inget. Kul att se folk droppa in i sina cocktailklänningar eller vad de nu grävt fram ur sina garderober. Folk var jättefina!
Efter välkomstskumpan så blev det prisutdelning och så smånigom mat. 
Tyvärr drar dessa fester inte igång så snabbt, så många hinner gå innnan stämningen kommer på topp. Nu drog vi precis som den verkade ta fart, i form av ett gäng glada kommunikatörer, OCH DNs egen Maud Rosén(!) som gav sig på en tolkning av Psy's Gangnam Style-dansen. Härliga tider, strålande tider!
Mer hann vi inte se, tyvärr. De hade visst fortsatt ut på stan senare, som de brukar.
Lyckades inte få med dansen men lite andra bilder:'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: