Everything at once

 
Är min nya favvo-reklam-låt. Det var så jag upptäckte Miss Li och den här tjejen är något i den vägen också. 
Sen att det är Microsoft som ligger bakom reklamen har säkert många åsikter om, men I don't care :-)
 
Idag regnade det på morronen, men sen blev det sol och fint. Mina tjejer kom för att se vad jag höll på med. Nu fick de inte se mig när jag satte nålarna, jaaaaa. det gjorde jag! Den första skakade jag på handen så Maria var tvungen att stödja handen för att jag skulle komma in i hålet. Väl där så fick jag trycka en del och vrida på nålen för att liksom "borra" mig ner. Men den andra nålen satt som ett smäck! Nja, jag fick även där trycka på men jag gjorde det alldeles själv!
Vet inte om jag ska vara stolt över det eller inte. Nu börjar de reta mig för att jag varit så mesig i början och sagt att jag aaaaaldrig skulle klara det där! Visserligen är jag en sån som ska visa att jag kan, men det här är en sån stor grej att jag nästan hoppades på att jag aldrig nånsin skulle komma mig för att sticka själv. Men nu har jag alltså redan kommit dithän. Skakig är man, före (svårt att pricka då) och efter, man får dra flera djupa suckar när man är klar, för att komma tillbaka på rätt nivå.
Tjejerna var alltså inte med för att bevittna den bedriften. De kom en knapp timme på slutet. Fick förklara maskinen, det jag kan själv, vilket inte är allt. Jag känner mig främmande för hur den tänker fortfarande, även om jag kan klä på och av den. Det är ju så mycket mer med den maskinen, den har ju ett innanmäte också.
Och de kollade när jag drog ur nålen, den första, den andra får jag hjälp med. Utan missöden idag, det hade ju varit grannt om jag just idag hade lyckats dra ut den för snabbt och splashat blod allovertheplace igen. Och hur jag städade efter jag klätt av maskinen. Sen fick de ta bussen, kunde inte åka med min taxi.
Tina ska ha besök i kväll, Halloween-filmkväll, med lagom portion skräck och lagom dos godis. Hennes tjejer kommer  vid 6 så jag ska ta Alice med mig och gå hem till Alex, så får hon bjuda mig på mat.  Tv kan jag ju titta på där
Sen får jag väl smyga hem ch se om jag kan skrämma damerna på nåt vis. Det kanske räcker med att jag öppnar dörren iofs :-)
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: