Cleansed

får man väl säga då. Idag lyckades vi köra en dialys, på två timmar. Ca 30 liter blod renades genom filtret, och allt köndes bra. Vi vet dock inte ännu om det kommer att gå att fortsätta. Vi får se imorgon med, sen kan vi nog göra upp ett schema. Håller tummarna
Idag satt jag alltså två timmar, väldigt kissnödig  den sista av dem, och vart urless. Senare ska jag ju sitta flera timmar, måste nog försöka hitta några intressanta böcker, könner jag.
Och ju mer jag ser av alla slangar och allt man ska kolla för att inte tala om sticken, så blir jag mer och mer osöker på hur jag ska klara av det hela. De säger dessutom att jag kommer att få börja fixa själv tämligen snart......
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Alexandra:

Det kommer du klar galant! Du är stark, du är smart och du är grym! Min bästa och största förebild <3

Kommentera här: