Arni kai koitopoulo psito tou fournou

Mmmm.......
Helgen har varit lugn, för min del
Alex ser vi knappt, hon har fullt upp och Alice är inackorderad här, för att slippa vara ensam
Tina var ute på nollning i fredags, treorna håller ju i det och har ansvar för att allt inte går för vilt till
Igår var hon med sina tjejkompisar och kom hem vid 4
Idag bjöd jag Daniel på middag, han fyller år imorron och jag körde på cypriotiskt. Kyckling i ugn med potatis och, för första gången nånsin, lamm i ugn. I foliepaket. Fick ligga inne i 4-5 timmar, tills det blev mört. Gillar inte lamm själv men smakade lite, och det var helt ok smak.
 
Mumma!
Om vi orkar, blir det blåbärspaj till efterrätt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: AllmäntKommentarer (2)

Kommentarer:

1 Eva:

Mmmm... det är själva sjutton att man ska bo så ocentralt ;) Annars hade jag bjudit in mig själv ;))
Så du fick tag i lill-knodden? :) Trevligt!
Storkram till trudilutti som är så omtänksam att det riktigt rör ett modershjärta!

2 Anonym:

som sagt: dina barn, mina barn...samma kull på nåt vis :-)

Kommentera här: