Fettisdan







Var i tisdags. Jag skulle lägga upp en bild på en sån, fet , semla, men det vill sig inte. Jag slutade framåt fyra och hoppade på bussen utanför jobbet, so Tina redan sat på, och så hoppade vi av vid polisen. Det var dags att fixa pass åt henne igen. Mitt har också gått ut, men har inte råd med två denna månad. Hoppade sedan av nästa buss i stan och jagade semlor. Hittade på Lindts bageri, köpte två vaniljsemlor och två vanliga. Så dem avnjöt vi på kvällen. Nu räcker det för i år. Resten av veckan har det inte hänt nåt speciellt, det rullar på på jobbet, med reception och annaT nytt.Har haft nyutbildade arbetskamrater som fått sitta bredvid och man har blivit kallad gammal räv. Igår pep vi iväg och tittade på en lägenhet jag blivit erbjuden, fast jag hade på känn att det inte skulle bli bra. Väldig insyn och öht ingen bra känsla i den. Dessutom är det ju det att jag vill komma ner i hyra, här skulle hyran bli liiiite mindre men jag skulle vara tvungen att skaffa busskort, så blir i alla fall dyrare Idag ska här lagas enchiladas.Imorgon blir det världens bästaste fläskfilé, sägs det.
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: