Tjejfest

Idag är vi lite sega, för igår var vi alla på en tjejfest hos grannen. Döttrar och mammor, och hade kul. Käka lite sallad och sen spelade vi spel och skrattade halvt ihjäl oss.
Mina motspelare visste inte vad detta var-en pulpet. OCh det ordet hade de roligt åt hela kvällen.
M¨ånga skratt blev det innan vi till slut traskade hemåt för att sova.
Idag har det inte blivit mycket gjort, jo, va har städat men det har regnat och blåst så jag gick aldrig iväg och handlae. Istället beställde vi hem skräpmat.
Framåt kvällen kom Anders och familj, de hade med sig en kartong jag lagt beslag på i pappas lägenhet, med en del öksredskap som kommer att passa Alex , när hon snart flyttar ut ur huset.


Pratade med pappa imorse, och för en gångs skull haffade jag honom vaken. han satt och tittade på teve, och var rätt pigg.
Måste försöka ta mig dit igen snart nu.

Nu vill jag bara sova, men ska väl se om  man kan göra det till nåt på teven. Första melodifestivalstävlingen ikväll, men jag vägrar att se på det.
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: