After Work @ Sliver

 Fredag var det Årsmöte med klubben och efter det så bjöd klubben på lite After Work, nere på Sliver, bredvid Harrys. Inget märkvärdigt, men vi hade jättetrevligt..tills jg fick ont i magen(misstänker att lökringarna var orsaken till detta) och jag drog hem. Men fram tills dess var det kul

På jobbet har jag fått börja hjälpa till i receptionen, eller Repan, som vi "insatta" säger, hahaha. Kan vara kul att göra annat än bara sitta i telefon, oftast blir det att man har en dag i veckan, 45 minuter på förmiddan, då man tar in post och lite så, och sen en och en halv timme på eftermiddagen, då resten ska göras. Lite ont om tid, och nu ska de tydligen lägga på oss ännu mer, så som städa undan koppar, vattna  blommor och städa kylskåpen. Inte riktigt vad man tänkt sig.


Och i veckan ska jag börja med det andra uppdraget, som jag aldrig fick reda på. Ska bli spännande och se om jag kommer ihåg NÅNTING av det hon visade mig, för två veckor sedan!

Här hemma har det varit lite ledsamheter, men det är bara att ta nya tag, säger jag. Alex fick inte den lägenhet hon satt upp sig på, nu står  hon på en annan. Hon vill verkligen hemifrån.....jag förstår henne, samtidigt som jag önskar att hon kunde lugna sig, och tänka framåt istället. Hon vet hur mycket hon sparar på att bo hemma, men  det drar ändå, att få klara sig själv.
Den andra har suttit hela helgen vid ett radioprogram, i hopp om att vinna konsertbiljetter till den store favoriter, lille Bieber. Ingen lycka där förstås.....vi har aldrig tur i såna saker, ju.

Ja, ja, jag vill också vinna nåt, och få tag i en ny lägenhet-drömma kan man väl få?
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: