Vardagen

Nu är den tillbaka-vardagen. Första jobbveckan avklarad.
Upptäcker till min förskräckelse att de schemalagt mig första helgen i september, både lördag o söndag, halvdag. Vilket betyder att jag bara får en ledig dag. Jag har svårt att acceptera det. Borde ju egentligen inte ens jobbaheltid. Får fundera på hur detta ska kunna lösas
Vi blev fotade för Unionen och facktidningen Hetluft. för att våran klubbstyrelse gjorde ett bra jobb med att hitta på aktiviteter under unionenv eckan o värvade medlemmar. Vi vann en summa pengar också, som vi tydligen ska åka på kryss för. Vet inte hur jag ska hinna med det, som ska flytta snart. Vi får se
Igår åt vi tillssammans med D, nachos och till det drack vil Sangria-yum!
Idag är tjejerna på photoshoot i Norrkäpiong, värsta modellernA!
jAG STÄDAR
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: