två födelsedagar och en kärringvil

Andra jobbveckan efter semestern gick relativt smärtfritt. Lyckades få ändra helgtiden , även om jag var tvungen att ta tjänstledigt.
På lördagen sen så snabbstädade jag och var iväg och handlade mycket tidigare än vanligt är. För på eftermiddan så kom kärt besök från västkusten. Sonen flyttar och fyllar år, så de bringade honom
husgeråd, och han ville bjuda på mat, så det fick han göra hemma hos oss då. Trillian och jag satt och surrade medans maken och ungdomarna var på Ikea och körde lite möbler(till mina barn!). Mysigt.
De lagade mat sen och vi kunde sitta ute och äta-härligt. Det blev många glada skratt och mys-mys. Så trevllligt såååå!
På kvällen gav grannen och jag oss av till Valla för att gratta en halvsekeldam. Vi lyckades med vår överraskning,ingen väntade oss och vi fick sjunga Ja må hon leva, för en man i kalsonger(det var han som öppnade dörren) haha
Vi satt på balkongen o de berättade om den härliga kryssnig de precis varit på och bjöd på en drink. Trött i ögonen höll jag på att slockna ett par gånger i deras soffa. Ville inte cykla hem själv. Men vid halv två fick jag med mig grannen hem, man fick kryssa mellan alla fulla studenter
Söndag skulle jag vara så duktig och packa,packa,packa. Började bra men sen började jag må dåligt och var tvungen att lägga mig och sova. <<<<<<<<<<efter middan sen var jag också jättetrött och orkade intre hålla mig vaken utan sove hela kvällen isoffan. Trodde ju inte att jag skulle kunna sova sen i sängen, men sov som ens tock hela natten. Somnade med huvudvärk och vaknade med lika illa huvudvärk. Och inte har den gett med sig under dagen heller. Men nu är det bättre
Ja, det var min helg :-)
• Kategori: AllmäntKommentarer (1)

Kommentarer:

1 Trillian:

Tack för en trevlig lördag :-) Det var allt för länge sedan vi satt och drack Frapé och bara "tjötade" ...

Hoppas din huvudvärk ger sig av till långtbortistan och det snart!

Kommentera här: