Vampyrer och demoner

Oj, vad jag är dålig på att uppdatera!!

Bli inte rädda nu! Men jag har haft vampyr och en demon i huset ikväll. Ja, det kanske jag har andra gånger också men denna kväll såg de verkliga ut!


Lyckat va?
Kommer med demonen också men de var tvungna att springa på party så jag får vänta med de bilderna

Lillsyrran ar skaffat sig pojkvän! Det är väl denstora nyheten nuförtiden. Har inte träffat honom än, men det ska nog bli.

Jobbet rullar på, går mycket bättre nu! Håller mig på bra poäng, de senaste veckorna i alla fall. Och hoppas det ska kunna fortsätta så. Så mycket roligare du, ju

Fortfarande uppehåll, nya prover till vekcan så får vi se

Kallt nu, eller inne är det kallt nu. Ute har det varit kalt av och till, frost och så. Lite murrigt att cykla till jobbet halv sju, genom den lilla skoge, uppför backen, lagomt spöklikt så där. Men det är ju bara vissa dagar man börjar så tidigt

Vintertid i helgen va? Får se om man kommer ihåg det.....
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: