minintesåsnyggahäck

Ja, det lutar åt det hållet. Andra häckar i området har redan sina fina vita blommor, medan min häck bara har ngra enstaka exemplar. Trist! De klippte den i höstas så det är väl därför, antar jag.

Nya prover och ytterligare en vecka  på prov.....men mer mediciner som smakar illa! isch

Det händer grejer på jobbet.....kommer att bli intressant, lite otäckt och en del tråkigt. Följer med spänning utgången

Ska snart få utbildning på ytterligare en del på ett av skillen, med engelska. Inte språket jag är orolig för utan allt som den delen för med sig. Har fortfarande svårt att klara poängen o så ska ändå mer komma till.....hur ska detta gå? Känner åtminstone att jag inte är ensam om att kämpa med poängen, många andra sitter i samma sits, framför allt som de sänkt poängen på vissa delar men med samma förväntningar på oss som får sittta och göra grovgörat. Nå, då får de komma och lyssna på mig och se om jag nånstans kan   göra't snabbare......jag blir stressssssssssssssssAD!!!



Beställt klippning då jag upptäckte att jag hade en ledig dag nästa vecka....yippeee!

I veckan ska nog pengarna från cypern komma så vi kan beställa en biljett, åtminstone åt Tina
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: