Earth Hour

Och nedsläckt i en timme. Verkade inte vara många i  husen runt imkring som brydde sig. Vi tände ljus och satt och snackade Hurhuvida det gör nån nytta eller inte, är väl frågan, eller om nån det bara är en manifestation, vem fick veta att vi ställer upp på den, genom att vi släcker? Frågan är rimlig, ändå gör jag samma sak år efter år...alltid väcker det någons tanke

Det blev stan idag, kul. Lämnade in T's mobil, hoppas den går att laga(utan betalning helst). Bytte handväskan jag fick av A i julas, sorry, men den här passar nog bättre (<3)
Köpte lite annat smått och gott samt gick förbi systemet sådär en halvtimme före stägningsdags, och en vakt står och håller koll på kön......utanför!!! Snacka om att vara i Sverige!!  Hahaha

T vart fort trött så vi åkte hem, jag hade annas kunnat tänka mig att smyga  in ånstan och få en våffla. Jag har känt mig så sugen, alla pratar om deras våfflor. jag har inte ätit en våffla på kanske 7 år! NÅja, det blev ingen den här gången heller, kanske lika bra det.

Väl hemma kollade jag över shoppinglistan och begav mig till affären för vecko handlingen.

Hemma var sen A och M, A hade jobbat några timmar. Sen käkade vi och så småningom släckte vi ljuset

Och ikväll ska jag försöka komma ihåg att ställa fram klockorna INNAN jag lägger mig. Glömmer varje år, varje gång. Lika förvirrande varje gång *suck*
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: