Födelsedag

Japp, det är min födelsedag.

Den har väl inte skilt sig så mycket från andra dagar, förutom då att mina  flickor, trots att de sagt att de inte skulle göra det, av olika orsaker, kom och sjöng för mig i morse, med tårtan i högsta hugg och jag skulle blås ut ljusen!

Vi har våra små födelsedagstraditioner och det är jag så glad för! Barnsligt förtjust :)

Inga presenter men fick senare en blomma, men vem behöver presenter? När man redan har det bästa som finns? :)
Massor av hälsningar från folk,  känner mig riktigt ihågkommen. Men i övrigt så är det en dag som vilken annan. Har varit i affären och lagat mat osv.Precis som vanligt.

Ungdomarna var på stan, och snart drar de till Stockholm över helgen. Så Tina o jag blir ensamma på midsommar. Vi ska grilla lite men annars blir det som en vanlig fredag. Jag hoppass att ungdomarna kör försiktigt, det händer så mycket olyckor nu.

Apropå det så var det tur att jag inte kände till hur fort Amandis kör, för när de var till Liseberg så körde hon hem. Och det hade gått alldeles för fort och lite vårdslöst emellanåt! Aj, aj....

• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: