Sista lediga dagen

Imorgon är det jag som ska upp med väckarklockan igen....har försökt njuta de här sista dagarna, men de har gått alldeles för fort.

Ifredags var minstingen på nollning.......blev ihälld öl(!!), ringde och sa att hon nog var lite lullig....(ja, det hördes ju inte på en gång, duh), fick ägg i håret, mjöl lit överallt, tappade armband och hade sönder sin väska, badade i fontn och kom hem i ett stycke! Vilken bravur! De hade faktiskt kul och hon hade sagt nej till fler öl-efter att ändå fått i sig en hel del, och till att göra vissa andra grejer. Strongt, tycker morsan. Synd bara att det ska vara såna kränkande  aktiviteter.
Igår sädades det i badrummet, Alex gjorde mest, som vanligt, men jag var alleldes slut efteråt.
Lagade mat så smånigom, en jättegod fläskfilégryta, med bacon och rosépeppar. Till drack vi Rosé med fanta. Jordgubbspajen som Alex fixat, gräddade jag dock så den blev bränd. Men vi dränkte den i vaniljsås så gick den att äta ändå!

Idag vankas det canneloni-vilket pillgöra! Ska se om det var värt besväret.

Här sitter två solhungriga myspysar
Så här mycket har min fina orkidé slagit ut nu :-)
Idag har jag gympat lite ed Zumba, det är kul! :-)
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: