Frukost på jobbet

Idag fick vi frukost på jobbet!! NIce.Alla blir så glada när ledningen visar uppskattning. Vi pratade omdet på lera av teammötena som varit på sistone. De ska inte bara ha det som morot, för att vi ska jobba bättre. De ska genomföra det också. Det kostar inte så mycket att visa lite uppskattning men det lönar sig att ha en nöjd och glad personal. Kloka ord från trudilutti. Nu lär väl aldrig personalen bli helt nöjd,många klagar alltid, men lite gladare kan de nog bli

Åt aldrig nån lunchlåda idag. Frukost macka, en macka igen till lunch, sen hade Nina bakat igen(igår med) Mums!

Kom ihåg och ringde till PD imorse ochsa till att jag ska ta fasta på erbjudandet om färdtjänst de dagar jag ska dit och träna dialys nästa vecka. Kan vara skönt att slippa traggla med bussen. Och varför inte passa på när det är gratis, enda gången det är det , tydligen.

Full rush på jobbet, ringde massor. Ett annat projekt hade biljettförsäljning till Kiss konserten och var alldeles nerringda, de hade typ hela tiden runt 60-100 i kö. Vi har kanske 7-8 och blir stressade!
Vi hade svårt att hinna med mailen då det ringde så mycket, så i slutändan så var vi några stycken som satt kvar en stund, så vi fick bort allt.

Nu är Alex ute och roar sig, med sina kompisar, de hade födelsedagsbarn"" att fira, så fira ska de!
Aldrig roligt när de är ute, man slappnar inte av helt då. Men nu sa hon sova borta och då vet jag att hon inte är ensam nånstans nångång och då är det lättare. Annars väntar jag alltid uppe, eller , jag sover på soffan en stund, tills hon kommer hem. Kan inte gå och lägga mig. Fånigt kanske, men men, sån är jag.

Fredagsmys och imorron blir det att ta fram adventsprytt och tända upp huset - mysigt!
• Kategori: AllmäntKommentarer (0)

Kommentera här: