God fortsättning

Ja, så var Julafton till ända, alla nöjda och belåtna med det mesta, tror jag. Själv är jag jättenöjd och mer än tacksam för de fina julkpappar jag fick! Och roligare än så är ju när övriga blir glada över sina klappar.

När jag skulle fylla på natten påse så tänkte jag kolla om detfanns nåt att tömma ur och får till min förskräckelse se blod i slangen istället för vätska! Magen hade ju krånglat under dagen och lite ont hade jag haft mn trott att det kanske berodde på ovanan att vara tom, bland annat.

Nu ringde jag i alla fall upp till avdelningen och fick fatt på nattsköterskan där. Hon kontaktade jourhavande läkare och ringde sen upp mig och hälsade att han tyckte jag skulle forstätta som vanligt, och hålla koll. Höra av mig vid minsta tecken på infektion, feber, magont eller grumlig dialysat. Jaha, då får man väl tro på't då, faast de känns oroligt.
Sov i alla fall rätt gott sen, så inga symptom än.

Imorse när jag tömde kom det blod till en början, så det var svårt att säga om det var klart i påsen eller inte

Stora snöflingor singlar ner idag, inte så kallt alltså

Tittade på julotta på tv, har jag inte sett på länge, tänkte på mamma och fälle en tår

• Kategori: AllmäntKommentarer (2)

Kommentarer:

1 Eva:

Kram

2 Anonym:

Kram själv och god fortsättning, gott slut :)

Kommentera här: